Ledelsens Dag 2005: Executive branding - skab dit personlige varemærke


"Ledelsens Dag" har også et stort udbud af workshops. Herunder "Executive branding - skab dit personlige varemærke", hvor adm.direktør Claus Jensen, Fakta A/S ("det ta'r kun 5 min."), vil fortælle, hvorledes han har brugt personlig branding til at sikre sit ledelsesteam synlighed internt, i medierne og gennem andre offentligt rettede aktiviteter.


Lars Nørby Johansen hovedtaler på Ledernes "Ledelsens Dag". Det sker med fokus på fusioner. Adm. direktør Claus Jensen , Fakta A/S, vil med udgangspunkt i Executive Branding fortælle, hvorledes synlighed af virksomhedens og ledelsens værdier har bidrage stærkt til en omfattende turn around for Danmarks mest ekspansive discountkæde. Ledelsesrådgiver Peter Horn supplerer med principperne i personlig branding.

Med "Ledelsens Dag 2005" 8. november i Bella Center i København er der lagt op til en omfattende rejse i ledernes univers. Arrangøren, Ledernes Hovedorganisation, har inviteret den tidligere adm. direktør for Group 4 Securicor, Lars Nørby Johansen, til at tale om fusioner. han fremfører, at det først og fremmest handler om at væree lydhør - efter han på fem år har gennemført tre store fusioner.

"Ledelsens Dag" har også et stort udbud af workshops. Herunder "Executive branding - skab dit personlige varemærke", hvor adm.direktør Claus Jensen, Fakta A/S ("det ta'r kun 5 min."), vil fortælle, hvorledes han har brugt personlig branding til at sikre sit ledelsesteam synlighed internt, i medierne og gennem andre offentligt rettede aktiviteter. Det sker i samarbejde med Peter Horn, der med udgangspunkt i sin bog "Personlig branding" vil fortælle, hvordan ledere kan øge deres markedsværdi for virksomheden og deres in- og eksterne gennemslagskraft ved at anvende principperne i Executive Branding.

Af andre navne fra programmet kan nævnes professor Henrik Holt Larsen, CBS, adm. direktør Jørgen Mads Clausen, Danfoss A/S, undervisnings- og kirkeminister Bertel Haarder, professor Nina Smith, Århus Universitet, beskæftigelsesminister Claus Hjort Frederiksen, professor Steen Hildebrandt og adm. direktør Kenneth Iversen, Unimerco Group A/S.

Uddeling af Ledelsesprisen
Den mest inspirerende leder i Danmark skal findes og kåres, og kåringen sker på Ledelsens Dag den 8. november, hvor ledelsesprisen for fjerde gang uddeles.

Gennem den seneste måned har det været muligt at indstille kandidater til Ledelsesprisen 2005. Indstillingsperioden er nu slut, og et ledelsespanel vil gennemgå samtlige nomineringer og udvælge et felt på fem kandidater.

Kandidaterne bliver præsenteret i magasinet Lederne og på hjemmesiden.

Fra 16. september og frem til konferencen kan man via www.lederne.dk stemme på den leder, der har inspireret én mest i det forgangne år og som derfor fortjener Ledelsesprisen 2005.

---
Læs mere her:
www.lederne.dk
www.personalbranding.dk