Brænd igennem - personlig branding som  short story

Peter Horn har skrevet en "short story" om personlig branding: "Brænd igennem" er en hurtig og effektiv indføring i, hvorledes man som ny eller potentiel leder kan overveje sin personlige brandingstrategi.

Bogen, der er udkommet på Børsens Forlag, giver helt konkrete metoder og værktøjer til at planlægge og gennemføre den egne personlige branding.

Den kan ikke erstatte "Personlig branding", der udkom på samme forlag i 2. oplag i sommeren 2005, men er en god indføring i emnet. Om hvorledes man gør sig så synlig over for andre, at man "kommer med på holdet".

Størst indsigt og forståelse for, hvorledes man synliggør sin suverænitet over for andre får man fortsat bedst ved at deltage i et kursusprogram. Læs mere om det under "Udbytte af kursus i Personlig Branding®" på forsiden af Executive Branding Magazine. På kursusprogrammet får man udarbejdet sin personlige brandingstrategi og en plan for, hvordan den gennemføres.

Godt 50% af deltagerne - der tæller i hundrede vis af erhvervsledere, entreprenører og ledende specialister fra Danmark, Norge og Sverige - laver en gennemarbejdet strategi, som de gennemfører - ofte med bedre resultater for både deres virksomhed eller organisation og dem selv. Godt 25% opnår allerede på kursusprogrammet, hvad de kom efter. De resterende 25% melder tilbage, at de har fået udbytte i varierende grad.

"Brænd igennem - Guide til personlig branding" er en "short story" af Peter Horn på Børsens Forlag.

---
"Brænd igennem - guide til personlig branding"
Peter Horn
Børsens Forlag
ISBN 13: 978-87-7664-0958
199 DKK incl. moms
www.borsensforlag.dk