Nyhed: Peter Horn & Co. introducerer Executive Branding


Bogen om og kurserne i "Personlig branding" har især sat fokus på de godt 300.000 i Danmark og Sverige, der vil videre fra en position i mellem- og øvre ledelse. Nu har Peter Horn & Co. produktudviklet konceptet, så det også tager sigte på topledelse i de største virksomheder.

Det ny koncept, Executive Branding (R), retter sig mod de godt 5.000 topledere i Norden, der har erkendt, at deres navne er uløseligt forbundet med deres virksomheders in- og eksterne branding - og som har brug for konkrete værktøjer til at drive det videre. Ifølge en undersøgelse afhænger 50% af firmaets omdømme af topledelsen - og ledere med et stærkt personligt brand øger derfor merværdien for både virksomheden og sig selv ganske betydeligt.

Executive Branding tilrettelægges i samarbejde med topledere, der har etableret sig med et stærkt personligt brand. Det er skabt som et kompetenceprogram, der lægger vægt på:

1. Den personlige varedeklaration.
2. Den personlige markedsanalyse.
3. Synergi mellem eget og virksomhedens brand.
4. Udarbejdelse af strategi og dens implementering.
5. Mediekendskab og -træning ift. strategi opg implementering.
6. Rådgivning med resultatgaranti.

Executive Branding holdes som - Kompetenceprogram over to dage - med et forudgående interview og et efterfølgende individuelt møde om gennemførelse af strategiplan for de første seks måneder. Pris: 50.000 DKK + moms.


"Good PR is really about having something different to say in the first place. Your PR is about your relationship with the public as a whole, rather than just the media. Therefore, it is about getting products right and the challenge of fixing things that are not. It can never be about empty promises never met." - Ifølge Richard Branson, ejer og leder af Virgin-imperiet.



- Eller som

- Et individuelt formet program over 1 dag - med et indledende interview - og en dags implementering, der resultater i en plan for og materiale til de første seks måneders aktiviteter. Pris: 75.000 DKK + moms.

Det første kompetenceprogram gennemføres i marts 2005 - med maksimalt 8 deltagere. De individuelt formede programmer gennemføres efter aftale. Progrmamerne kan gennemføres på engelsk, dansk, svensk eller finsk efter aftale.

Peter Horn har siden lanceringen af sin bog "Personlig branding" i april påvist, at det kan lade sig gøre at gøre sig ekstremt synlig i medier og over for forsamlinger. Alene medieomtale (interviews, artikler og boganmeldelser) på tv, i radio, dagblade, magasiner og fagblade er opmålt til en eksponeringsværdi på over 2 mio. kr.

Kontakt Peter Horn på tel (+45) 33 93 32 55 eller på mail: ph@peterhorn.dk. Alle henvendelser behandles fortroligt. 

--- 
Bestil bogen "Personlig branding" her: www.borsensforlag.dk