Presse 2013

Peter Horn og hans samarbejdspartnere kommenterer forhold om ledelse, karriere og branding i danske og internationale medier. Journalister er  velkommen til at kontakte Peter Horn på M. +45 40 46 78 98  e-mail: ee@peterhorn.dk.

Peter Horn and his associates comment on leadership, career and branding to the media. Journalists can contact Peter Horn on M. +45 40 46 78 98  e-mail: ee@peterhorn.dk

 
 

Citatet: "Danske ledere kan sagtens gøre sig gældende blandt andre fra de fleste industrialiserede lande,der vil gøre sig gældende på nye vækstmarkeder. (…)Det kræver opbygning af et stærkt personligt brand,globale netværk, kultur- og sprogkendskaber."
PETER HORN, ledelsesrådgiver, forfatter. I Børsen.

 
MEDIEAKTIVITETER 2013

Bestyrelseserfaring til i hundredevis af kvinder
Organisationen KVINDER I BESTYRELSER vil med udgangspunkt i kvinder med egen virksomhed skabe en ny platform, der vil få et stort antal kvalificerede kvinder i bestyrelser. Læs her  

KVINDER I BESTYRELSER - ÅRHUS STIFTSTIDENDE 24.11.13

KVINDER I BESTYRELSER Søndagsavisen 24.11.13  Viborg Stifts Folkeblad, Lemvig Folkeblad 23.11.13

KVINDER I BESTYRELSER Børsen Executive 15.11.13    Berlingske Business 20.11.13

Personlig branding - BT - Søndag 13. oktober 2013

Bestyrelser - Berlingske Business Søndag 6. oktober 2013


Intelligente barrierer - Sjællandske Medier/Dagbladet/Frederiksborg Amts Avis 22.9.2013

Børsen Executive, anmeldelse af bogen "Intelligente barrierer" 2013

Magasinet Finans - om workshoppen "International karriere", 2013

Sjællandske - om deltagelse i realityshows, 2013

MX - om deltagelse i realityshows, 2013


Interview om Nelson Mandelas brandværdi, Kristeligt Dagblad 2013

Lancering af bogen “Kærestebreve. Skriv med hjertet”
 
Danske medier, 2012-13 - klik på fremhævet skrift for at læse mere.
 
 Karen Vistesen har skrevet bogen “Kærestebreve. Skriv med hjertet” i samspil med Peter Horn; udgivet af forlaget Frydenlund. Bogen følges i 2013-14 op af foredrag og workshops om “Sådan bliver du en bedre partner”, der tager udgangspunkt i at tiltrække og fastholde en partner. Få mere at vide på ee@peterhorn.dk .
 
Bogen udspringer af et af Peter Horn & Co.s kurser i personlig branding på Hotel Hilton Copenhagen Airport, hvor Karen Vistesen deltog. Peter Horn foreslog som led i Karen Vistesens implementerende brandingplan at lave en bog om at “skrive med hjertet”; det blev til det nævnte samarbejde. Mediemæssigt har bogen været en succes: Interviews og omtale i bl.a. DR, TvLorry Lounge, Berlingske Fri, Politiken, Nordjyske Stiftstidende, Fyens Stiftstidende, JyskeVestkysten, Dagbladet og Frederiksborg Amtsavis, Radio 24/Syv og ugebladet Søndag. Bogen har fået en positiv lektørudtalelse; er nu på de fleste
b
iblioteker .